Суббота, 04.05.2024, 18:42 | Приветствую Вас Гость

ЦЕНТР

Главная » 2010 » Декабрь » 6 » Друга сесія обласної ради
Друга сесія обласної ради
23:25
3 грудня відбулася друга сесія обласної ради шостого скликання. Розпочалася вона з приємного дійства - голова обласної ради Геннадій Михайленко урочисто вручив присутнім депутатам посвідчення та депутатські значки.

Перед тим, як обрати робочі органи сесії, Геннадій Володимирович оголосив про утворення депутатських фракцій. Сьогодні їх зареєстровано чотири: ВО «Батьківщина», ПП «Фронт змін», компартії та «Рідне місто». Очолили їх депутати Володимир Дрига, Микола Клочко, Григорій Поляков та Микола Трофименко.

При затвердженні порядку денного депутати виключили з проекту п.14 - «Про звільнення з посади директора комунального підприємства обласної ради «Техкомсервіс» Лиховида А.І. Натомість порядок денний доповнили пунктом про проект Угоди щодо регіонального розвитку Сумської області між Кабінетом Міністрів України та Сумською обласною радою.

Депутатських запитів розглядалося лише два - Володимир Грінцова та Валерія Толбатова. Обидва вони стосувалися поліпшення медичного обслуговування населення.

Сесія затвердила регламент роботи Сумської обласної ради шостого скликання. Доповідаючи з цього питання, заступник голови обласної ради Валерій Толбатов сказав, що цей документ спрямований на підвищення якості підготовки проектів рішень, підвищення в цілому ефективності роботи депутатського корпусу. Регламент чітко виписує порядок формування обласної ради, правові засади організаційної роботи, строки повноважень депутатів, їх права та обов'язки, дає роз'яснення щодо понять дисципліни та депутатської етики в діяльності ради, депутатських звернень і запитів, доручень виборців. Чільне місце відведено депутатським групам і фракціям, зокрема, порядку їх формування (утворення), реєстрації, припинення діяльності тощо. Один з розділів регламенту називається «Посадові особи та органи влади». В ньому йдеться про порядок обирання голови ради, першого заступника та заступників, їхні повноваження. В окремих статтях виписані всі аспекти, пов'язані з діяльністю постійних комісій, президії, виконавчого апарату, ходом проведення сесій та інше.

Як і планувалося, депутати утворили постійні комісії обласної ради:
1. З питань бюджету, соціально-економічного розвитку, зовнішньо - економічних зв'язків та інвестиційної політики, в кількості 14 депутатів (О.О.Коновалов);
2. З питань агропромислового комплексу та соціального розвитку села, в кількості 12 депутатів (В.І.Ладика);
3. З питань промисловості, енергетики, транспорту, зв'язку, розвитку підприємництва та енергозбереження, в кількості 12 депутатів (М.О.Трофименко);
4. З питань житлово-комунального та дорожнього господарства, будівництва, архітектури та надзвичайних ситуацій, у кількості 9 депутатів (С.О.Швець);
5. З питань охорони здоров'я, материнства, дитинства, прав жінок та соціального захисту населення, в кількості 10 депутатів (Г.В.Богданова);
6. З питань освіти, науки, культури, туризму, спорту та молодіжної політики, в кількості 10 депутатів (А.В.Васильєв); 
7. З питань земельних та водних ресурсів, використання надр, екології, довкілля та лісового господарства, в кількості 12 депутатів (В.М.Токар);
8. З питань управління комунальною власністю та приватизації, в кількості 8 депутатів (С.О.Пуд);
9. З питань розвитку місцевого самоврядування, територіального устрою, депутатської діяльності, регламенту, законності та правопорядку, зв'язків з громадськістю і інформаційної політики, в кількості 9 депутатів (Г.В.Дорошенко).

Одноголосно було затверджено і положення про постійні комісії обласної ради шостого скликання.

Без детального обговорення було утворено президію обласної ради та затверджено положення про неї.

З метою реалізації депутатських повноважень у виборчому окрузі та встановлення тісного взаємозв'язку з виборцями, органами місцевого самоврядування, виконавчої влади, розташованими на території Сумської області, обласна рада затвердила положення про організацію прийому громадян депутатами обласної ради та розподілила депутатів обласної ради, обраних від місцевих організацій політичних партій у багатомандатному виборчому окрузі, за містами і районами.

Врахувавши вимоги статті 44 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», обласна рада вирішила делегувати облдержадміністрації такі повноваження:
1) підготовка і внесення на розгляд ради проектів програм соціально-економічного та культурного розвитку області, цільових програм з інших питань, проектів рішень, інших матеріалів з питань, передбачених статтею 44 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», забезпечення виконання рішень ради;
2) підготовка пропозицій до програм соціально-економічного та культурного розвитку області та загальнодержавних програм економічного, науково-технічного, соціального та культурного розвитку України;
3) забезпечення збалансованого економічного і соціального розвитку області, ефективного використання природних, трудових і фінансових ресурсів;
4) підготовка і подання до відповідних органів виконавчої влади фінансових показників і пропозицій до проекту Державного бюджету України;
5) сприяння інвестиційній діяльності на території області;
6) об'єднання на договірних засадах коштів підприємств, установ та організацій, розташованих на території області, і населення, а також бюджетних коштів на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання на пайових засадах об'єктів соціальної і виробничої інфраструктури, шляхів місцевого значення, на заходи щодо охорони праці та охорони навколишнього природного середовища; 
7) залучення в порядку, встановленому законом, підприємств, установ та організацій, які не належать до комунальної власності, до участі в обслуговуванні населення області, координація цієї роботи;
8) затвердження маршрутів і графіків руху місцевого пасажирського транспорту незалежно від форм власності, узгодження цих питань стосовно транзитного пасажирського транспорту;
9) підготовка питань про визначення у встановленому законом порядку території, вибір, вилучення (викуп) і надання землі для містобудівних потреб, визначених містобудівною документацією;
10) організація охорони, реставрації, використання пам'яток історії та культури, архітектури і містобудування, палацово-паркових, паркових та садибних комплексів, природних заповідників місцевого значення;
11) підготовка висновків щодо проектів місцевих містобудівних програм відповідних адміністративно-територіальних одиниць, що затверджуються сільськими, селищними, міськими радами;
12) видача замовникам відповідно до законодавства містобудівних умов і обмежень забудови земельних ділянок за межами населених пунктів; 
13) забезпечення відповідно до законодавства розвитку науки, усіх видів освіти, охорони здоров'я, культури, фізичної культури і спорту, туризму; сприяння відродженню осередків традиційної народної творчості, національно-культурних традицій населення, художніх промислів і ремесел, роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері освіти, охорони здоров'я, культури, фізичної культури і спорту, сім'ї та молоді;
14) підготовка і подання на затвердження ради пропозицій щодо організації територій і об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення та інших територій, що підлягають особливій охороні; внесення пропозицій до відповідних державних органів щодо оголошення природних та інших об'єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або наукову цінність, пам'ятками історії або культури, які охороняються законом;
15) вжиття необхідних заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій відповідно до закону, інформування про них населення, залучення в установленому законом порядку до цих робіт підприємств, установ та організацій, а також населення; 
16) координація на території області діяльності місцевих землевпорядних органів;
17) здійснення контролю за використанням коштів, що надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, пов'язаних із вилученням (викупом) земельних ділянок;
18) погодження у випадках, передбачених законом, з відповідними сільськими, селищними, міськими радами питань щодо розподілу коштів за використання природних ресурсів, які надходять до фондів охорони навколишнього природного середовища;
19) прийняття у встановленому законом порядку рішень про заборону використання окремих природних ресурсів загального користування.
Інші.

Розглянувши пропозиції облдержадміністрації, обласна рада внесла зміни до програми економічного і соціального розвитку Сумської області на 2010 рік, до обласного бюджету на поточний рік та затвердила звіт про виконання обласного бюджету за 9 місяців 2010 року.

З метою забезпечення участі обласної ради в управлінні товариством з обмеженою відповідальністю «Сумський обласний центр служби крові» та реалізації в зв'язку з цим наданих чинним законодавством та статутом товариства прав засновника, обласна рада вирішила уповноважила Олега Бояринцева - першого заступника голови облради, представляти інтереси обласної ради в зазначеному товаристві .

Депутати прийняли кілька рішень з кадрових питань. Зокрема, розглянувши подання обласної державної адміністрації, враховуючи заяву Юрія Приходька, призначила його на посаду начальника обласного комунального закладу «Сумська обласна рятувально-водолазна служба» терміном на три роки з 3 грудня 2010 року по 2 грудня 2013 року. Без додаткових запитань сесія внесла зміни до структури виконавчого апарату обласної ради, вивівши посаду голови постійної комісії обласної ради з питань бюджету, фінансів, соціально-економічного розвитку, економіки та інвестиційної політики.

Сесія розглянула й інші питання порядку денного. З кожного прийнято відповідне рішення.

Просмотров: 3960 | Добавил: lewka | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Сумы, молодежная организация, политика, минаев, работа, власть, деньги, недвижимость, молодежь, развитие, земля, доллар, евро, курс, фото, фотографии, озеленение, меценат, видео, рынок, безработица, кризис, биржа труда, занятость, население, сумская, область